3 days before take off - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van Francoise Duran - WaarBenJij.nu 3 days before take off - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van Francoise Duran - WaarBenJij.nu

3 days before take off

Door: Francoise

Blijf op de hoogte en volg Francoise

06 November 2018 | Nederland, Nieuwpoort

We denken inmiddels alles in orde te hebben maar eerlijk gezegd slaat de chaos in mijn hoofd al toe;

Grrr waar blijft de cameratas, hebben we alle documenten gedownload op de smartphone/tablet. Oeps morgen nog een dag werken.... Vanavond de 1 na laatste training in Oosterhout af werken.... Ben ik nog steeds moe of voel ik me al beter in vorm komen. Wie moet ik allemaal de link toesturen van onze belevenissen in Down Under

Terwijl Ab geen Aircrash investigation meer kijkt....?

Erg leuk om een deel van deze reis door te brengen met mijn teamgenoten van ARB Amersfoort. Jan Willem, is inmiddels al een goede maand in Australie. Stefan en zijn vriendin vertrekken 11 november aanstaande en Idwer vertrekt de 12e november.


Waarom Down Under part 2?

6 jaar geleden waren bovenstaande personen ook mee naar Adelaide voor rescue 2012 en hebben daar een ontzettende leuke tijd gehad.
Dit keer niet gezamenlijk een appartement delen maar wel wat tijd samen doorbrengen.









Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francoise

Op reis samen met Ab. Na mijn eerste trip 6 jaar geleden is ook Ab enthousiast geworden. Bijna 2,5 jaar geleden besloten dat we de reis gaan maken. Eerst voor deelname aan Rescue 2018 in Adelaide en daarna op pad door dit machtige land

Actief sinds 06 Nov. 2018
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 3322

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 31 December 2018

Down Under part 2

Landen bezocht: